onsdag 4 januari 2012

Helluuu!! Nu sitter man å kollar på tv4.. det där nya programmet, the voice sverige.. asså vilket jävla skit program.. bara sett SMALA personer.. som är med.. så jävla dåligt.. min förra lärare sökte.. och hon är ja ..lite rund.. men henne röst,... fyyyfaaaan asså.. hon sjöng på lärarnas cabare.. och shiiiiit va ja rös.. mina små hår på armarna reste sig! Ja tyckte det var synd att hon kom med..
+ Att ja väntar på svar från Min häst! pirrig i magen minsann :D håll tummarna för mej!
 och fotade även Mimmi idag ;) och en bild på mej som är till min facebook bild ;)
Men laddar bara upp några, så kommer det fler imorgon :D
        Min facebook bild xD 

Kopiering av mina bilder är inte tillåtet, det anmäls utan varning, eller kopiering av det ja gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar